Retete monti

Retete monti

joi, 2 august 2012

INGHETATA CU IAURT SI FRUCTE DE PADURE



Am sa incep prin a va spune ca inghetata este dulcele meu preferat si asta mi se trage din copilarie de cand ceream alor mei cate 4 lei sa imi iau o inghetata la pachet , din aia de se lipea pe cerul gurii :))Ah Doamne ca buna mai era! Acum ca am crescut si pentru ca am voie sa lucrez cu aparatele electrice :) mi-am achizitionat propria mea masina de inghetata in speranta ca voi manca inghetata cand vreau eu , de care vreau eu , cat vreau si ca intr-o zi "o sa mi se aplece" de atata inghetata "home made" dar cu ultima parte nu a fost deloc asa! Recunosc cinstit ca aceasta masina te provoaca! Iti pune imaginatia  la incercare iar ea asa" cum a promis" in carte,  isi face treaba de fiecare data , in jumatate de ora ai dulcele racoritor si mult dorit. Am incercat de data asta o inghetata cu iaurt si fructe de padure pentru ca astea erau singurele ingrediente care le aveam in frigider pentru acest desert si nu in ultimul rand pentru ca este inghetata preferata a lui Mario, iubitul meu sot.
Asa cum v-ati dat seama pana acum, mie nu imi plac retetele foarte elaborate si care de cele mai multe ori nu au sens , ba mai mult "ne incarca ficatii":)



Ingrediente:
  • iaurt integral 500 gr
  • 1 praf de sofran (cu diacritice) dizolvat in foarte putina apa pt culoare
  • cca 2 linguri eritritol / fructoza/ zahar- dupa gust
  • la inghetate nu folosesc niciodata cantitati fixe cu atat mai putin la indulcitori 
Mod de preparare:
  • amestecam iaurtul , eritritolul / indulcitorul si sofranul cu mixerul pana se amesteca bine , cca 1 minut maxim
  • adaugam compozitia in masina de inghetata si o lasam sa isi faca treaba
  • dupa 30 de minute aveti propria dvs inghetata de casa , care credeti-ma pe cuvant este mult mai sanatoasa
  • am asezat-o in cupe si am presarat deasupra cateva fructe de padure congelate
  • ideal ar fi sa le scoateti macar cu 30 de minute inainte- eu am uitat de asta data dar a fost oricum un deliciu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu